Szkolenie marketingowe – Jak wykorzystać Google Ads, Analytics i SEO – Tarnów 14-15 listopada 2019
Dzień 1. Szkolenie podstawowe
- podstawowe informacje na temat trendów, zachowań Klientów i pakiet niezbędników na rok 2020 internetowych
- jak zaplanować i przygotować budżetowanie na kampanie reklamowych Twojej firmy?
- jak wdrażać content marketing w małej firmie czyli jak tworzyć i publikować dobre treści w Internecie?
- narzędzia do optymalizacji i pozycjonowania stron www
- jak korzystać z Google Analytics – podstawy do analiz i podejmowania decyzji biznesowych w 2020
-
jak przygotować do swoich potrzeb oraz samodzielnie krok po kroku uruchomić kampanię Google AdWords
Wykłady oraz praktyczne ćwiczenia na prezentowanych narzędziach online.
Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie z podstaw optymalizacji, pozycjonowania, content marketingu oraz Google Ads jest przeznaczone dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem i reklamą internetową:
- pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
- specjaliści i managerowie działów marketingu
- właściciele małych i mikro firm
- osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
- wszyscy, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat marketingu internetowego, a szczególnie w wyszukiwarkach
Dzień 2. Szkolenie zaawansowane
- ogromne możliwości Google AdWords, o których nie mieliście pojęcia, do wykorzystania w każdej firmie
- praktyczne informacje na temat planowania i wykorzystania kampanii Google Ads w rozwoju Twojej firmy narzędzi Google Ads
- praktyczny warsztat – pierwsza samodzielnie uruchomiona kampania w Google Ads krok po kroku w sieci reklamowej, na YouTube, w Google Zakupy oraz kampania remarketingowa
- Google Analytics zintegrowany z Google Ads i Google Search Console podstawą optymalizacji reklam Twojej firmy w sieci
- Jak korzystać w praktyce z Google Analytics i za pomocą Google Data Studio tworzyć czytelne raporty ze skuteczności działań w sieci
Praktyczne ćwiczenia warsztatowe i dużo niezbędnej wiedzy teoretycznej
Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie rozszerzone z zakresu Google AdWords (Google Ads) przygotowane jest dla osób, które mają już podstawową wiedzę na temat reklamy i marketingu internetowego, w tym optymalizacji i działań SEO (wszystkiego nauczycie się podczas 1 dnia szkolenia) i chcą nauczyć się samodzielnie tworzyć reklamy w programie Google AdWords:
- pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
- specjaliści i managerowie działów marketingu
- właściciele małych i mikro firm
- osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
- wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie reklamy Google Ads na podstawowym poziomie
Szczegóły i zapisy: https://sukceswinternecie.pl/szkolenie-jak-wykorzystac-google-do-skutecznej-promocji-firmy-w-internecie-tarnow/