Szkolenie – „Efektywna komunikacja w obsłudze klienta”- Tarnów

 

Szkolenie 

„Efektywna komunikacja w obsłudze klienta”

Tarnowie

 

 

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pn. „Efektywna komunikacja w obsłudze klienta” skierowanego do wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje w zakresie obsługi klienta. Celem szkolenia jest między innymi wzrost skutecznej komunikacji i współpracy, dążenie do szybszego osiągania celów i sprawnego rozwiązywania problemów oraz podniesienie kompetencji w zakresie rozmów z trudnym klientem.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i   kompetencje w zakresie obsługi klienta.

Gdzie? 

Strefa Przedsiębiorcy DESK w Tarnowie, ul. Wałowa 16

Kiedy?

28 sierpnia 2019 r. godz. 9:00 -16:00

Program:

  • Wprowadzenie do tematu (czym jest komunikacja, znaczenie i metody komunikacji).
  • Pytania i aktywne słuchanie klienta podstawą skutecznej komunikacji.
  • Budowanie relacji z klientem.
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
  • Techniki negocjacyjne.
  • Mowa ciała w komunikacji.

W trakcie szkolenia przewidziane są przerwy kawowe wraz z poczęstunkiem.

 

Zgłoszenia i szczegóły:
Strefa Przedsiębiorcy DESK – tel.
14 639 08 75,
e-mail:
strefaprzedsiebiorcy@gmail.com

 

Koszt szkolenia: 267,00 zł brutto.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat. 

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Organizator: euroPiM s.c. Magdalena i Piotr Kłusek