Szkolenie
„Efektywna komunikacja w obsłudze klienta”
w Tarnowie
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pn. „Efektywna komunikacja w obsłudze klienta” skierowanego do wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje w zakresie obsługi klienta. Celem szkolenia jest między innymi wzrost skutecznej komunikacji i współpracy, dążenie do szybszego osiągania celów i sprawnego rozwiązywania problemów oraz podniesienie kompetencji w zakresie rozmów z trudnym klientem.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje w zakresie obsługi klienta.
Gdzie?
Strefa Przedsiębiorcy DESK w Tarnowie, ul. Wałowa 16
Kiedy?
28 sierpnia 2019 r. godz. 9:00 -16:00
Program:
- Wprowadzenie do tematu (czym jest komunikacja, znaczenie i metody komunikacji).
- Pytania i aktywne słuchanie klienta podstawą skutecznej komunikacji.
- Budowanie relacji z klientem.
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
- Techniki negocjacyjne.
- Mowa ciała w komunikacji.
W trakcie szkolenia przewidziane są przerwy kawowe wraz z poczęstunkiem.
Zgłoszenia i szczegóły:
Strefa Przedsiębiorcy DESK – tel. 14 639 08 75,
e-mail: strefaprzedsiebiorcy@gmail.com
Koszt szkolenia: 267,00 zł brutto.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Organizator: euroPiM s.c. Magdalena i Piotr Kłusek